duminică, 9 august 2015

Bun venit!

Blogul Remedii naturale pentru trup si suflet, nadajduiesc sa fie o gazda buna pentru toti acei ce cauta remedii pentru suflet si remedii pentru trup, pentru cei ce nu le cauta, dar le descopera, pentru cei ce nu le vor, dar inteleg ca au nevoie de ele, pentru toti acei care au inteles si pentru toti acei care vor intelege, ca ajutorul ne vine de la Dumnezeu.
,,Dumnezeu este adapostul si sprijinul nostru, un ajutor care nu lipseste niciodata in nevoi.'' - Psalmul 46: 1

In primul articol de pe blogul meu, doresc sa:
- ma prezint: ,,Cat despre mine, eu si casa mea vom sluji Domnului''-  Iosua 24: 15,
- va spun planurile mele de viitor: caut sa calc pe urmele pasilor Domnului meu si sa-L laud. - ,,Voi lauda pe Domnul din toata inima mea, voi istorisi toate minunile Lui'' - Psalmul 9: 1
- va lansez o provocare: ,, Incredinteaza-ti soarta in mana Domnului, increde-te in El si El va lucra'' - Psalmul 37: 5
- va indemn sa meditati la maretia Lui Dumnezeu:,, Cand privesc cerurile- lucrarea mainilor Tale- luna si stelele pe care le-ai facut, imi zic: Ce este omul ca sa Te gandesti la el? si fiul omului ca sa-l bagi in seama? ''

Cuvintele mele sunt prea putine si prea sarace, merita sa vedeti asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu