sâmbătă, 15 august 2015

Branza Tofu

Branza Tofu, alta minunatie, o branza din lapte de soia.

Pregatim laptele de soia, il fierbem, dupa care, in laptele asa fierbinte, pe foc, punem zeama din lamaie sau otet de mere si putina sare. Daca avem 1 l lapte, punem zeama din 2 lamai sau 2- 3 linguri otet de mere, pana cand se separa branza.


Mai lasam putin pe foc mic. Lasam vasul acoperit, cu focul stins, o ora.
Strecuram prin tifon sau o alta panza de acest gen, cum am procedat la separarea laptelui din pulpa de soia.

Punem ceva greu peste branza impachetata in tifon, lasam pana dimineata in strecuratoare sa iasa tot zerul.

Asa arata dimineata, branza scursa bine.



 Am taiat- o bucatele si am pus marar verde, din belsug.



Putem adauga cateva masline, verzi, negre sau ambele, dupa preferinta.



Daca dorim mai multa culoare si mai multa savoare, adaugam rosii.



Adaugand si putin ardei sau gogosar, plusam la culoare si la savoare.



Maruntim branza Tofu, mai adaugam marar, si o putem folosi ca umputura in aluaturi sau ca umplutura in ardei, gogosar, ca aperitiv rece.



Daca blendarim branza maruntita, cu 4 linguri  de ulei presat la rece, va rezulta o crema de branza Tofu. Eu am mai adaugat masline verzi si negre. Se pot face si alte combinatii, dupa gust.


Sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu